Pedemaster Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Hej hej! Är det någon här som spelar flyff? :P Jag gör det iaf om ni vill börja köra så gå in på www.flyff.com // Pedemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Har kört men lessna då det var för mycket buggar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 jag spelade förut men gick in på en PvP-server & dödade några & dog sen så kom jag till nått konstigt ställe & därför slutade jag att spela :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Hej hej! Är det någon här som spelar flyff? :P Jag gör det iaf om ni vill börja köra så gå in på www.flyff.com // Pedemaster flyff suger-_- köp WoW:D det är skojigt de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jo jag har kört flyff, aningen buggigt men kul. Det är ju gratis så. Bara de hade gjort vapnen mer utvecklade..t.ex när du håller i ett vapen och tar upp ett annat så ser de ofta exakt likadana ut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 nej jag kör det inte eftersom att jag har WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.