limmo Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 jag bara undrar hur man kör en turnering????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 menar du en Quizes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Han menar kanske en turnering i spelhörnen? själv vet jag inte har ej köpt det föremålet eftersom det bara är beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 fråga admin! skicka pm. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Köp föremålet i affären och tryck på använd? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag undrar också. När man har köpt föremålet och ska använda den står det att man ska fylla i spelets nummer det är det jag inte fattar. Jag har letat i spelhörnan men ha inte hittat några nummer på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.