fesoj_92 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 tja jag laddade ned bf vietnam och körde det ingenom deamon tools och instalerade nu när jag ska köra står det att fel cdrom är i. vad gör jag för fel? vad måste jag göra? crack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 vad är “deamon tools”? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) tror det är ett program där man kan öppna så kallade que filer men detta är olagligt och tråden bryter mot regel 1.3 . Så nån moderator lås tråden. Redigerat 29 December 2006 av Pcplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) vad är “deamon tools”? kommer säker bli varnad för det här men: det e ett program som kan öppna virtuella cd läsare och då kan man t.ex öppna cue filer och iso så man kan innstalera utan skiva Redigerat 29 December 2006 av tigerjeppe92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 §1.3 Tråden låtses och jag vill ha ett par Bose TriPort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg