Kraver Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Nu är det så att jag har probelm med pop ups. Finns dte något program imot det. Dem kommer upp när jag spelar. inte när jag är ute på nätet... Citera
KalphiteQ Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Om det kommer upp när du spelar så är det troligen virus? Citera
WASD Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 jag har haft nått liknande, försvann när jag gjorde en virus-sökning. Citera
Kraver Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Skrivet 29 December 2006 men nu är det så att jag har gjort en virus sökning innan jag skrev här men det är ändå inte borta. men jag testar igen.. Citera
Gäst data-typen Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 säkert spyware ta bort med spybot Citera
woicer Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 Jo, det låter som om det är spyware (skit som lägger sig på din dator och skickar upp reklam). Jag hade detta problem för ett bra tag sen och löste det genom att köra en scan med Ad-aware. Ladda hem ett anti-spywareprogram som rensar bort allt skit. Ad-aware och spybot är två bra program för detta ändamål. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.