tomte_nisse Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 hur får man gorgons sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 du ska få en vit cucco av hönsflickan som du hjälpte som liten (kanske). Hon finns iallafall i kakariko. väck talon som sover i ett av husen där. gå till hönsflickan och accpetera att få den blåa cuccon. gå till lost woods. (kommer du från kokiri så är det till vänster. använd cuccon framför den blåa killen. han ger dig en svamp. (hoppas du har epona för här går det på tid!!) du ska skynda dig att ge svampen till gumman i kakariko village. hon har sitt hus bakom potion shop. (gå igenom potion shop). Nu får du en dryck eller nått har jag för mig. du ska ta den till den blåa killen. ge den till tjejen som står där istället för den blå killen i lost woods. du får en såg. ge den till chefen i gerudo valley. du får något minns inte vad.. tror det va svärdet. stick till den stora goronen uppe på death mountain (bredvid fairy grottan). han har ont i ögonen. stick till kung zora i zoras domain för receptet. bege dig sen till lake hylia till professorn i labbet. han ger dig medicinen. stick nu till biggoron igen och han lagar svärdet. (var beredd på att du måste använda epona ganska ofta så har henne redo att rida iväg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 tack så hämskt mycket för svaret (= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 ska man va stor eller liten??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jag får ingen blå coccu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 som STOR ska du hjälpa Anju som är allergisk mot hönor i kakariko village att fånga in alla hönor i buren...då får du en blå cucco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 nu har jag gjort allt ja fick en runa typ me ett svärd inristat på vad e det och vad gör jag med den?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 vad då för slags runa? jag har inget minne av en runa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 nu har jag gjort allt ja fick en runa typ me ett svärd inristat på vad e det och vad gör jag med den?? :) det är ett bevis på att det är ditt svärd han ska laga , det är som ett Cetrifikat...Visa den för honom 3 dar efter du fått den så ger han dig Svärdet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (0014 @ 20/02-2004 12:35:18) nu har jag gjort allt ja fick en runa typ me ett svärd inristat på vad e det och vad gör jag med den?? :) det är ett bevis på att det är ditt svärd han ska laga , det är som ett Cetrifikat...Visa den för honom 3 dar efter du fått den så ger han dig Svärdet har man inte lust att vänta 3 zeldadagar så går man in i great fairys fontain eller in i vulkanen och spelar solsången några gånger. :ph34r: går inte att spela ute, det räknas inte!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jo...man kan spela den ute också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 på Hyrule Field Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg