Gäst Youx Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Hej jag började spela wow för ca 2timmar sen och har börjat med ett uppdrag som ska vara lätt tror jag hehe.. men han säger att han vill ha 9st Wolf Meat.. vart kan man få det? han säger inte vart man ska hitta de och jag tror att många har gjort det uppdraget eftersom det är precis i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Okej tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 2 timmar, vad har du gjort innan du tog det questet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 gått vilse typ försökte lära mej lite osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Ta quests on du vill lära dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Läs dialogerna eftersom första questen är typ en praktik för svårare quest av nästan likadanna uppdrag. Så nu ska du döda wolfs som är passiva, men i framtiden ska du säkert döda vargar och ta deras kött som är aggresiva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Hej jag började spela wow för ca 2timmar sen och har börjat med ett uppdrag som ska vara lätt tror jag hehe.. men han säger att han vill ha 9st Wolf Meat.. vart kan man få det? han säger inte vart man ska hitta de och jag tror att många har gjort det uppdraget eftersom det är precis i början. Kanske WOLFs droppar WOLF MEAT?! imponerande att det tog dig 2 timmar att hitta första uppdraget. Vart vargarna finns? hmm ungefär 10 meter bort! Redigerat 4 Januari 2007 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Hej jag började spela wow för ca 2timmar sen och har börjat med ett uppdrag som ska vara lätt tror jag hehe.. men han säger att han vill ha 9st Wolf Meat.. vart kan man få det? han säger inte vart man ska hitta de och jag tror att många har gjort det uppdraget eftersom det är precis i början. precis vad ja tänkte säga ;) Å annars finns alla quest här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Okej tack! Ett litet tips om du har problem med att hitta vart man ska göra olika Quest. *Läs texten längst ner i questloggen *Om du inte vad "questlogg" är clicka " L" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg