Hoppa till innehåll

Mitt Första Uppdrag Gärna Hjälp!

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Hej jag började spela wow för ca 2timmar sen och har börjat med ett uppdrag som ska vara lätt tror jag hehe.. men han säger att han vill ha 9st Wolf Meat.. vart kan man få det? han säger inte vart man ska hitta de och jag tror att många har gjort det uppdraget eftersom det är precis i början.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs dialogerna eftersom första questen är typ en praktik för svårare quest av nästan likadanna uppdrag.

Så nu ska du döda wolfs som är passiva, men i framtiden ska du säkert döda vargar och ta deras kött som är aggresiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Hej jag började spela wow för ca 2timmar sen och har börjat med ett uppdrag som ska vara lätt tror jag hehe.. men han säger att han vill ha 9st Wolf Meat.. vart kan man få det? han säger inte vart man ska hitta de och jag tror att många har gjort det uppdraget eftersom det är precis i början.

Kanske WOLFs droppar WOLF MEAT?!

imponerande att det tog dig 2 timmar att hitta första uppdraget.

Vart vargarna finns? hmm ungefär 10 meter bort!

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

precis vad ja tänkte säga ;)

Å annars finns alla quest här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...