Gäst Kannibalgäddan Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 just det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bobban_rocks Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 japp,metroid prime 2 kanske kommer ut till nintendos nästa konsoll! Ja har Super mario sunshine, lugis mansion, splinter cell,metroid prime,medal of honor rising sun... men asso ja har klarat omega pirate tatt alla artifacts besegrat meta ridley men nu va ska ja gö sen???? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 starta en ny tråd om det då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Metroid 2 !? Jippi!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 de e ändå långt kvar till de kommer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 det är synd! kommer säkert vara bättre än mp och det är ju bra, så nya kommer säkert vara skit bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Tänk vilket spel... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 nog med filosofi! åter till ämnet (jag gillar att skriva det!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Nintenbdo har meddelat att dom inte kommer släppa en ny sepal maskin till TVn på ett bra tag utan jobbar mer på det nya GameBoy:et vid namn GameboyDS.. DS: Double Screen Dom har dock inte velat berätta hur maskinen kommer se ut. Och det där med ingen ny TV spels konsol är som jag sa.. Dom satsar mer på till lägg till GC tex som denna GameBoy Player eller den lilla Screenen man kan köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag tänker lugnt köpa det för jag älskar MP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 På nintendos sida står det bara att det kommer komma ut. ;) :D http://www.nintendo.com/gamemini?gameid=m-Game-0000-1699& Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Nintenbdo har meddelat att dom inte kommer släppa en ny sepal maskin till TVn på ett bra tag utan jobbar mer på det nya GameBoy:et vid namn GameboyDS.. DS: Double Screen Dom har dock inte velat berätta hur maskinen kommer se ut. Och det där med ingen ny TV spels konsol är som jag sa.. Dom satsar mer på till lägg till GC tex som denna GameBoy Player eller den lilla Screenen man kan köpa. den heter nintendoDS. De är ingen gameboy :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg