Gäst Ankan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Varför valde ni Xbox framför PS2 och GC? (Sugen på att köpa ett, det ärför jag frågar.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Varför valde ni Xbox framför PS2 och GC? (Sugen på att köpa ett, det ärför jag frågar.) därför spelen och dvd kvaliteten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 för att xbox är bäst helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag fick det i present så jag valde det inte fast det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Vi ahr alla tre härr hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag valde det för jag tycker att den e prisvärd , kulspel och DVD kvalliteten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag gick i en affär en dag då fick jag syn på det vackraste jag sett den var svart och grön...det var ett Xbox aaahhhhh.... Så jag fick det sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 fick iofs min i julklapp, men jag tycker att det är klart den bästa seplkonsollen... spelen, onlinespelen, dvdn, den grymt bra chippningen, och att jag gillar spelen som finns till xbox å inte alla som finns te GC, de e typ bara mario/zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag valde xbox för att den har bäst grafik, dvdspelare, hårddisk, skona handkontroller och bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) X-box - bäst grafik, skön dosa, hårddisk PS2 - många spel men halvdålig grafik, oskön dosa om man spelar i några timmar/ dag Gamecube - nästan bara barnspel, dålig grafik, obekväm handkontroll Redigerat 21 Februari 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag valde inte PS2 av denna anledningen framför allt...Dom jäkla töntarna konkurrerade ut Dreamcast. Dom fegisarna bytte ju inte namn för att inte förlora kunder.... sen gjorde dom massa reklam där dom sa att en ps2 enbart kostade 4500kronor. Dom sa dessutom att Ps2:an hade kapicitet att kunna skjuta iväg kärnvapen missiler(ingen lögn visserligen fast det kunde N64:an och dreamcast också). Kunderna gick på Sonys billiga reklam trick och betalade 3000 mer för en konsol som vart sämre än dreamcast,både till kapaciteten och spelen. Sen när dreamcast var ute ur leken kom valet mellan Gamecube och xbox... var på väg att köpa en gamecube men jag valde xbox av några anledningar jag inte orkar förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Beror på vad du tycker e bäst? GC: Mycket äventyrsspel och roliga barnspel... :D XBOX: Mycket skjutarspel!!! (min favorit!) PS2: Mycket rally spel! XBOX och PS2 har ju även dvd... Det har inte GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg