agiyr Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 1.När jag ska fusionera står det, när jag valt item och karaktärer, you lack the item fusion numbers(du saknar item fusion nummer).Item fusion är ju som t.e.x the harted of goku.Men vad menas med att man saknar nummer?? 2.Jag har klarat hela dragon advanture, men det står att jag bara klarat 83%.Hur kan jag fixa det?Jag har kollat och jag har vunnit allt. 3.Kan en karaktär inte få mer är 20 i varje status, som speed,deffense,attack o.s.v? Om man kan få mer,hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 1.När jag ska fusionera står det, när jag valt item och karaktärer, you lack the item fusion numbers(du saknar item fusion nummer).Item fusion är ju som t.e.x the harted of goku.Men vad menas med att man saknar nummer?? 2.Jag har klarat hela dragon advanture, men det står att jag bara klarat 83%.Hur kan jag fixa det?Jag har kollat och jag har vunnit allt. 3.Kan en karaktär inte få mer är 20 i varje status, som speed,deffense,attack o.s.v? Om man kan få mer,hur? Gå in till fusken där finns det säkert svar på alla dina frågor nej man kan inte få mer än 20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Nej,där har jag kollat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Nej,där har jag kollat. de finns där klicka på den av trunks_, där står ettan och tvåan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 NEJ! Jag har kollat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Har du klarat alla tre What-If's? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 NEJ! Jag har kollat. Vaför kan jag hitta den då? :angry: :evil: klicka här för att komma till fusket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Har du klarat alla tre What-If's? vad är det? rg_fuskare: Nu har jag svaret, man ska köpa ett item vid namn z item fusion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg