Dezen Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Som sagt [KFC] (Kill for cash) letar efter nya snubbar till klanen :D Om ni e sugna på att joina, svara här eller skicka ett pm te mig! Vi startade idag, vi är 3 st i 1.6 delen och 2 i source delen (jag of cource i alla tre, men räknar bara in mig i 1.6 och css än sålänge) Så, Joina! EDIT: Css klanens namn är bytt till Kill for cash [KFC] så ni vet, dem andra har nu också bytt till det. Redigerat 1 Januari 2007 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Har en fråga, är alla samma clan? eller typ om man joinar css delen är man med i Cz och Cs 1.6 om d inte är så, så joinar jag inte.. Har cz och 1.6 och css Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag kanske är med om ni blir flera. har ni nån klan server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Asså, man kan va med i alla delarna eller bara i en del, men det är samma klan! Jag kan lägga upp en server, men sitter bak en router, så jag måste öppna rätt portar, vilket jag inte vet hur man gör ;) (Ska göra en hemsida snart, det börjar med freewebs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Dezen, Im in :P Jag kan fixa server och skit? men skall det vara några plugins? Träningar och annat får du ta upp EDIT: Har inte så bra data, så det laggar 3,7% på vanliga mappar.. Hoppas det inte gör något? :( Redigerat 2 Januari 2007 av SmartMedia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Nice ne clan offer räkna med mig jag har ochså 2 cs1.6 servrar som ni kan låna!(beror på om jag kommer in på en annan elelr inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Trevligt :D Joinar ni alla delarna eller bara en eller två? Smartmedia: lite lagg får man väll tåla? Plug ins kanske vi ska ha, men det bli i framtiden isåfall! Jag tänker börja på hemsidan snart, men mina webbskills e inte så bra, så det blir en freewebs om ni kan klara det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Trevligt :D Joinar ni alla delarna eller bara en eller två? Smartmedia: lite lagg får man väll tåla? Plug ins kanske vi ska ha, men det bli i framtiden isåfall! Jag tänker börja på hemsidan snart, men mina webbskills e inte så bra, så det blir en freewebs om ni kan klara det :P Jag är med i Cs 1.6 och Cz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Kul! :D Klanens hemsida! Tyvärr e det bara en freewebs.. Kanske finns någon som kan göra en bättre :) Jag behöver allas namn på cs om jag ska kunna göra klart hela medlems listan. Men regga er på forumet :D Redigerat 2 Januari 2007 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 f*n vad skönt :) Träffade en snäll rar liten pöjk :D Han hete gay, men han hjälpte mig att fixa lagg skitet. f*n var härligt är jue västa elite :) GAAAYELITE :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Trevligt :D Joinar ni alla delarna eller bara en eller två? Smartmedia: lite lagg får man väll tåla? Plug ins kanske vi ska ha, men det bli i framtiden isåfall! Jag tänker börja på hemsidan snart, men mina webbskills e inte så bra, så det blir en freewebs om ni kan klara det :P PX_CHASER på steam och adnvänder namnet ZiZx in game. Jag har att ofra 1 vanlig server och en Wc3 server för clanen till cs 1.6 och en till vanlig för Cz så att 1.6 har 2 servrar och Cz har 1 server från mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 bra :D regga er på klan forumet också =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg