Hoppa till innehåll

Klan! [wkt]


Dezen
 Dela

Rekommendera inlägg

Som sagt [KFC] (Kill for cash) letar efter nya snubbar till klanen :D Om ni e sugna på att joina, svara här eller skicka ett pm te mig! Vi startade idag, vi är 3 st i 1.6 delen och 2 i source delen (jag of cource i alla tre, men räknar bara in mig i 1.6 och css än sålänge)

 

Så, Joina!

 

 

EDIT: Css klanens namn är bytt till Kill for cash [KFC] så ni vet, dem andra har nu också bytt till det.

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså, man kan va med i alla delarna eller bara i en del, men det är samma klan! Jag kan lägga upp en server, men sitter bak en router, så jag måste öppna rätt portar, vilket jag inte vet hur man gör ;) (Ska göra en hemsida snart, det börjar med freewebs)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt :D Joinar ni alla delarna eller bara en eller två?

 

Smartmedia: lite lagg får man väll tåla? Plug ins kanske vi ska ha, men det bli i framtiden isåfall!

 

Jag tänker börja på hemsidan snart, men mina webbskills e inte så bra, så det blir en freewebs om ni kan klara det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt :D Joinar ni alla delarna eller bara en eller två?

 

Smartmedia: lite lagg får man väll tåla? Plug ins kanske vi ska ha, men det bli i framtiden isåfall!

 

Jag tänker börja på hemsidan snart, men mina webbskills e inte så bra, så det blir en freewebs om ni kan klara det :P

 

Jag är med i Cs 1.6 och Cz.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt :D Joinar ni alla delarna eller bara en eller två?

 

Smartmedia: lite lagg får man väll tåla? Plug ins kanske vi ska ha, men det bli i framtiden isåfall!

 

Jag tänker börja på hemsidan snart, men mina webbskills e inte så bra, så det blir en freewebs om ni kan klara det :P

 

PX_CHASER på steam och adnvänder namnet ZiZx in game.

 

Jag har att ofra 1 vanlig server och en Wc3 server för clanen till cs 1.6 och en till vanlig för Cz så att 1.6 har 2 servrar och Cz har 1 server från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...