isMaNnen Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Hejsan! jag har fyllt år och och haft julafton nu i december så jag har nu 2400 spänn, Någon som har någon idé vad man kan köpa? Kanske tänk köpa gears of war? och isåfall kan man köra de på coop? :D blir roligare då, köper också en handkontroll! men kom med förslag! jag har oblivion,GRAW och kameo Redigerat 2 Januari 2007 av isMaNnen Citera
Fruktnystan Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Ja,köp GoW!Man kan köra co-op också.Det är roligt. Jag har ungefär lika mycket pengar som dej,men jag sparar till ett Wii. :( Citera
SFrisk Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 jaa, nog hinner du spara. det kostar ju inte mer än 2600 och nästa leverans är ju någon gång i januari... Citera
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Vet inte vad co-op är för nåt men du borde köpa Gears of War och Dead Rising :) Call of Duty-spelen är roliga också. Citera
Plasma Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Köp Gow saints row dead rising call of duty 3 Dom är bra :D Citera
LiQuiDe Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 ja köp GoW det e askul..men lite föt kort men det e askul o varva det på insane..xD Citera
Filiandor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Vet inte vad co-op är för nåt men du borde köpa Gears of War och Dead Rising :) Call of Duty-spelen är roliga också. Co-op är en förkortning av ordet Cooperative och det betyder på svenska typ samarbete. Citera
KalleAnka Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Hejsan! jag har fyllt år och och haft julafton nu i december så jag har nu 2400 spänn, Någon som har någon idé vad man kan köpa? Kanske tänk köpa gears of war? och isåfall kan man köra de på coop? :D blir roligare då, köper också en handkontroll! men kom med förslag! jag har oblivion,GRAW och kameo köp gudfadern !! :cool: Citera
Gäst VilmerDaKing Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Köp Saint row och GoW! :cool: Citera
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Splinter cell double agent är askul.. ;D Citera
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Har hört att Cod 3 ska vara kul B) Citera
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 jag har det o tycker dt e sådär.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.