isMaNnen Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Hejsan! jag har fyllt år och och haft julafton nu i december så jag har nu 2400 spänn, Någon som har någon idé vad man kan köpa? Kanske tänk köpa gears of war? och isåfall kan man köra de på coop? :D blir roligare då, köper också en handkontroll! men kom med förslag! jag har oblivion,GRAW och kameo Redigerat 2 Januari 2007 av isMaNnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Ja,köp GoW!Man kan köra co-op också.Det är roligt. Jag har ungefär lika mycket pengar som dej,men jag sparar till ett Wii. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 jaa, nog hinner du spara. det kostar ju inte mer än 2600 och nästa leverans är ju någon gång i januari... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Vet inte vad co-op är för nåt men du borde köpa Gears of War och Dead Rising :) Call of Duty-spelen är roliga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Köp Gow saints row dead rising call of duty 3 Dom är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ja köp GoW det e askul..men lite föt kort men det e askul o varva det på insane..xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Vet inte vad co-op är för nåt men du borde köpa Gears of War och Dead Rising :) Call of Duty-spelen är roliga också. Co-op är en förkortning av ordet Cooperative och det betyder på svenska typ samarbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalleAnka Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Hejsan! jag har fyllt år och och haft julafton nu i december så jag har nu 2400 spänn, Någon som har någon idé vad man kan köpa? Kanske tänk köpa gears of war? och isåfall kan man köra de på coop? :D blir roligare då, köper också en handkontroll! men kom med förslag! jag har oblivion,GRAW och kameo köp gudfadern !! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Köp Saint row och GoW! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Splinter cell double agent är askul.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Har hört att Cod 3 ska vara kul B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 jag har det o tycker dt e sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.