ShitBreakSean Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag har som sagt en liten fråga, det som är inringat på den här bilden: http://img231.imageshack.us/img231/8338/fuskajl8.png är det något som bara du själv kan se? Jag tycker mig inte ha sett en sån där klickbar nolla hos någon annan icke varnad användare, eller är det så att alla har en, men bara du själv kan se den? Hoppas jag inte blir varnad för det här, det kanske är ett onödigt inlägg :o Den som lever får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det är bara du själv som ser din. Ingen annan ser den, förutom de "allsmäktiga". (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Om du klickar på den ser du din varningslogg... som inte borde innehålla så värst mycket för din del eftersom att du inte har några varningar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Asså, jag kan fortfarande inte kolla på min varningslogg. Det står att jag inte har behörighet till det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det e lite konstigt för ibland så ändras det på min varningsblogg så det buggar skit mkt och ibland stäng internet av O: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.