Yoan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 (redigerat) Varför får vissa så tidigt??? Jag bokade 8 December och ska få om 3 dagar... Lawl, det var jättelängesen jag fick zelda nu... det var i januari, har bara inte kollat forumet. Och varför skulle vi skryta? Vad vinner vi på det? Det är ju bara du som inte pallar att du får din så sent. Redigerat 16 Februari 2007 av Yoan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolle_nWo Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 jag bokade mitt wii den 8/12, fick mitt den 24/12, så direkt på morgonen sprang jag ner och hämta ut det :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jag bokade mitt wii den 8/12, fick mitt den 24/12, så direkt på morgonen sprang jag ner och hämta ut det :visslar: Det är lycka att få sitt bokade Wii på julafton :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Eller bara lite kärlek från posten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dousch Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 får min denna månad enligt game boka 28e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 28/12? Stackars dej.. En i min klass bokade i november, han har inte fått den än, först sa han att han skulle få den efter jullovet sen skulle han få den ibörjan av februari och nu ska han typ få den i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.