123spill Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Är jag ensam om att tycka att det verkar som det bara finns spel med monster i? Varenda nya spel handlar om monster. Monster,drakar,spöken alla från himmel till jord. Tycker ni om alla dessa spel? Snart så kommer väll ett nytt GTA: Monster city vad vet jag. Vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Monster? Jo men vissa får ju inte köpa det för sina föräldrar eftersom det är för våldsamt med människor som man dödar i. Därför är det ju monster som ingen bryr sig om man dödar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Ja, det finns väl ganska många spel med monster och aliens i. Men det gör inget för mig. Jag tycker i alla fall det är roligare att skjuta huvet på monster än på människor! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jo, det finns ganska många spel. Men när man spelar är det ju meningen att fantasin ska flöda och man ska leva i en egen värld så jag tycker inte det är något fel med "monster-spel". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ett exempel på "monster-spel"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Altså jag räknar alien spel som "monster-spel" och andra omännskliga varelser. Men ja det finns en himmal massa sådana ett exempel är WoW... EDIT: Nej Ripto det är inget fel på spelen men det är bara det att det finns så många :P Redigerat 4 Januari 2007 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 typ Monsters Inc:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 GoW man dödar ju lite "fantasi" varelser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 i hl 2 så finns det ju en hel del äckliga zombies (monster??) som man ska döda! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Så är det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg