Nimtro Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag gjorde en ny gubbe på min account och är rouge nu men hur kastar man subi throwing star ? jag har 500 stycken och är lvl 1 på lucky seven på theif skill. Så hur kastar man dom ? för jag när jag trycker på delete så händer det inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 har du en Claw (garnier) equippad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Nej, det har jag inte men måste man ha en sån för att kasta eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 aa, du kan köpa en i Kerning... vilken server kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ok tack ... jag kör på bellocan ch 8 En fråga till: Är det nån som vet vart man kan få tag i Kerning City Hair Style Coupon (VIP) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Den kan bara köpas i Cash shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Du måste vara en imbecill :D För det första så spelar du på Bellocan, Då säger man att man spelar på Bellocan inte Bellocan Ch 8 -.- Sen kan du ta och fråga folk som är inloggade i spelet(främlingar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 bara för att han inte ve hur man andvänder throwing stars och säger vilken server och ch han kör på så behöver han inte vara imbecill <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Precis .... men nu vet jag hur man får tag i Kerning City Hair Style Coupon (VIP) iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshinoob Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 kör du på bellocan jag har en 34 celric där (uttan hack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.