Hoppa till innehåll

Maplestory Fame!


darzak

Rekommendera inlägg

hejsan allihopa, är ni trötta på att bli lurade på fame? lr bara inte gör ngt med erat fame? nu kan vi göra ihop en lista på folk som är över level med som är villiga att trada fame med en annan från fuska forumet , om ni är villiga att gå med i listan säg erat ingame name och server/värld så kanske andra på ''listan'' whisprar er och frågar om ni kan trada fame , om någon lurar er kan ni alltid posta på forumet så blir han bortagen från listan , listan gäller ochså om man vill bli defame:ad ( du fame:ar den andre snubben och han defamar dig ) , men om du bli defame:ad och du inte ville bli det skriv det ochså här på den här tråden så han/hon blir bortagen från listan , men alla ''problem'' får ni lösa i pm eller ingame. och om ni vill köpa fame pm:a något av namnen i listan o fråga... men komihåg detta är inte 100% säkrare än när man traderar fame med ngn annan (inte fuska forumet) hoppas alla fattar konceptet...

 

jag börjar lol

 

jag har 3 chars i bera och 2 i windia kommer inte ihåg alla namn...

 

(jag lägger till mer worlds senare när det kommer fler spelare in i listan ).

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

-Bera

Darzak-inaktiv(pm:a inte!)

Hedax-inaktiv(pm:a inte!)

Gamchi-inaktiv(pm:a inte!)

t0cute

Spliffor

 

-Scania

alexd

Redigerat av darzak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehm är du dum? man kan bara fama SAMMA person en gång i månaden , och man kanske inte vill bli lurad på sin dagliga fame som kan vara värd upp till 25k och vissa i detta forum kanske tycker att det är mycket pengar ... varför är detta onödigt? kör du ens maplestory?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag kör maplestory. Och en fame kostar inte 25k och om man blir lurad på sin dagliga fame så är det ens eget fel.

 

Det finns risk att den som har högre smiter då, och admin eller mods här på Fuska kan inte göra något. Om du har tur så gör GM'sen i MS något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...