ouagadougo Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Vet någon när det släpps nya spel till Virtual Console och när det släpps nya kanaler (typ News Channel)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Nintendo ska släppa 10-15 spel varje månad den första tiden, senare kanske det blir lite mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Hoppas att Ocarina of Time kommer till VC, jag har ett oanvänt Wii Points Card.:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Vilka spel vill ni mest ha då? De jag helst vill ha är Zelda Majoras Mask, Super Smash Bros och nåra av dom riktigt bra gamla RPG:erna typ Secret of Mana, FF4/FF6, Star Ocean, Chrono Trigger och Tales of Phantasia. Och så Megaman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Zelda: Ocarina of Time & Majoras Mask, The Legend of Zelda, finns Metroid? Om inte så vill jag ha det!, Super mario world. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Banjo-spelen till N64, tyvärr så kommer dem ju inte. Har redan både MM och OoT på Collectors Edition så dem behöver jag inte. Och Goldeneye förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Banjo-spelen till N64, tyvärr så kommer dem ju inte. Har redan både MM och OoT på Collectors Edition så dem behöver jag inte. Och Goldeneye förstås. Hur kan du veta att dom inte kommer? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Kommer dom gamla FF-spelen från SNES komma? Jag älskar dom spelen. Redigerat 5 Januari 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Banjo-spelen till N64, tyvärr så kommer dem ju inte. Har redan både MM och OoT på Collectors Edition så dem behöver jag inte. Och Goldeneye förstås. För att Rare äger Banjo Kazooie och Rare tillhör nu Microsoft, därför får Nintendo inte ge ut dem två spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Banjo-spelen till N64, tyvärr så kommer dem ju inte. Har redan både MM och OoT på Collectors Edition så dem behöver jag inte. Och Goldeneye förstås. Men gud vad tråkigt!Jag köpte upp mitt pointscard igår. :D (Sonic the hedgehog, Bomberman 93 och Zelda :kung: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag tror att det är nåt liknande med Goldeneye, eftersom Nintendo inte har rätt till filmlcensen på Bond. Och så tror jag att företaget som utvecklade det tillhår Sony eller Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Tror ni baloonfighter kommer? Det är ju jättekul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.