Avregistrerad Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Hej! Jag undrar om det går att direkt föra över filer från en dator/Ipod till sin 360? (Med hårddisk) Om man tex har en film på datorn och vill ha den i sitt 360. Citera
SFrisk Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 bränn den på cd och lägg in i hdd Citera
Avregistrerad Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Kan man stoppa filmen på en skiva, stoppa in skivan i sitt 360 och sedan föra över från sin CD till hårddisken? Går det att göra med köpta spel? Att föra över så man slipper ha i skivan? Citera
LiQuiDe Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 tror inte det..då skulle man ju kunna spara det på hårddisken sen sälja spelet.. ;) Citera
SFrisk Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 det går ej med spel. med en musik cd vet jag att det g¨r för det har jag gjort själv. film är jag dock lite oäker på en det borde nog fungera Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.