Hoppa till innehåll

Hur Avinstallerar Man Internet Explore?


Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

Asså jag får hela tiden skitt många popups så fårt jag bara går in på en sida - men när jag är på mozial firefox får jag ej. har popup saker som blockar + internet security norton...

 

 

men om jag tar bort internet o har kvar Mozila kanske de hjälper...

 

nån som vill hjälpa till o förklara hur man gör..?? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Varför ta bort IE?

Kan ju ha kvar det utan att använda det..

 

 

JO FÖR ATT UTAN ATT MAN ANVÄNDER "IE" SÅ KOMMER DE 100 POPUPS SÅ FÅRT MAN STARTAR CS ELLER NGT.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort.

Hur enkelt som helst!

 

De visste jag ju för länge sen men IE finns inte med där på listan.. för den tillbehörde ju i systemet .. :(

 

Har testast AD-AWARE spyware bl a.

 

Får fortfarande reklam , ännu värre nu .. de börjar komma nakna saker och porr :S

 

:cry: hjälp mej snälla .. jag måste få bort detta skitt... hjälp stick inte bara :unsure:

Redigerat av trunks_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

kör utan hacks..brukar komam up po...eller vänta..du...jag har ochså fått detta viruset..du bör nog börga om hela datan..eller avinstallera Guild Wars..det va det spelet som gav mig Viruset :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...