Gäst trunks_ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Asså jag får hela tiden skitt många popups så fårt jag bara går in på en sida - men när jag är på mozial firefox får jag ej. har popup saker som blockar + internet security norton... men om jag tar bort internet o har kvar Mozila kanske de hjälper... nån som vill hjälpa till o förklara hur man gör..?? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Varför ta bort IE? Kan ju ha kvar det utan att använda det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Varför ta bort IE? Kan ju ha kvar det utan att använda det.. JO FÖR ATT UTAN ATT MAN ANVÄNDER "IE" SÅ KOMMER DE 100 POPUPS SÅ FÅRT MAN STARTAR CS ELLER NGT.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag har haft samma problem & vill också ha bort IE :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill95 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort. Hur enkelt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ..och om du har reklam så kör Ad-aware eller spybot för att ta bort skitet. Det kommer inte hjälpa att bara ta bort IE, eftersom skitet ligger på andra ställen. Men helt rätt, bort med IE och kör firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Om man tar bort IE kan man få tillbaka det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill95 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Du laddar ner det här: :) http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Internet är ju mycket osäkert sätt att surfa på så mozilla firefox är nog det säkraste :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort. Hur enkelt som helst! De visste jag ju för länge sen men IE finns inte med där på listan.. för den tillbehörde ju i systemet .. :( Har testast AD-AWARE spyware bl a. Får fortfarande reklam , ännu värre nu .. de börjar komma nakna saker och porr :S :cry: hjälp mej snälla .. jag måste få bort detta skitt... hjälp stick inte bara :unsure: Redigerat 3 Januari 2007 av trunks_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 kör utan hacks..brukar komam up po...eller vänta..du...jag har ochså fått detta viruset..du bör nog börga om hela datan..eller avinstallera Guild Wars..det va det spelet som gav mig Viruset :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill95 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort. Hur enkelt som helst! ie finns oftast bland de längst ner på listan! lita inte på bokstavsordning när det gäller sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.