Gäst Gripen Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry: Citera
Gäst PoisoN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Ett 7600GT funkar bra. Andvänd google nästa gång(Allt som står nedan hittades från google). Minimum Requirements CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz Graphics: Nvidia 6200 or ATI X1300 - Shader Model 2.0 RAM: 768MB on Windows XP or 1GB on Windows Vista HDD: 6GB Internet: 256k+ Optical Drive: DVD Software: DX9.0c with Windows XP Recommended Requirements CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D) Graphics: Nvidia 7600GT or ATI X1800GTO (SM 3.0) or DX10 equivalent RAM: 1.5GB+ HDD: 6GB Internet: 512k+ (128k+ upstream) Optical Drive: DVD Software: DX9.0c with Windows XP Citera
Aircondition Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry: Så du vill döda din pappa för att han inte köper ett grafikort till dig? Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry: Varför f*n anmälde ni killens inlägg ? Ja menar ett grafik kort kostar ju flera tusen..!? Redigerat 3 Januari 2007 av Pcplayer Citera
Gäst Gripen Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry: Tack..det gjorde mig på bättre Humör..då klarar min data av det = ) Men..Jag har GeForce 7600GS Och varför finsn det då Geforce 8800 GTX?När det inte ens finns såna spel som behöver sån graft.. :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.