Hoppa till innehåll

Crysis?

Gäst Gripen

Rekommendera inlägg

Gäst Gripen
Skrivet

Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry:

Gäst PoisoN
Skrivet

Ett 7600GT funkar bra.

Andvänd google nästa gång(Allt som står nedan hittades från google).

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6200 or ATI X1300 - Shader Model 2.0

RAM: 768MB on Windows XP or 1GB on Windows Vista

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7600GT or ATI X1800GTO (SM 3.0) or DX10 equivalent

RAM: 1.5GB+

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

Skrivet

Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Så du vill döda din pappa för att han inte köper ett grafikort till dig?
Gäst Pcplayer
Skrivet (redigerat)

Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Varför f*n anmälde ni killens inlägg ? Ja menar ett grafik kort kostar ju flera tusen..!? Redigerat av Pcplayer
Gäst Gripen
Skrivet

Tack..det gjorde mig på bättre Humör..då klarar min data av det = )

Men..Jag har GeForce 7600GS

Och varför finsn det då Geforce 8800 GTX?När det inte ens finns såna spel som behöver sån graft.. :blink:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...