twilight Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 kommer det mer zelda spel efter TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ja, det kommer 1 spel till Nintendo DS som heter Phantom Hourglass. Andra spel är inte utannonserade men jag är säker på att fler spel kommer släppas då till Nintendo Wii. Jag tror inte det kommer fler till Gamecube men det återstår att se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twilight Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 okej vet du om det är bra eller köpvärt jag har DS så jag kommer nog att köppa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Phantom Hourglass har samma cell shading som Wind Waker, alltså Link ser ut som i Wind Waker eller också som i Minish Cap. Spelet ser däremot intressant ut så det är nog köpvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Såklart det kommer! Dessutom går det rykten om ett Zelda spel som dom har hållt på med till Wii i ett år just nu! :blink: Redigerat 3 Januari 2007 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twilight Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 OKEJ :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det sägs att Nintendo gör en uppföljare för TP(asså en 2:a).Men om den kommer till GC och Wii elr bara Wii vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twilight Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 OKEJ hoppas det kommer till gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Mmm det hoppas jag me,men jag tror inte det eftersom Nintendo riktar sig nog mest mot Wii än mot Gamecube med tanken på att det är så nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Canaria Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 okej vet du om det är bra eller köpvärt jag har DS så jag kommer nog att köppa det Jag hoppas VERKLIGEN att dom fortsätter Wing Waker 2 ..För den slutade så dåligt och den måste fortsätta :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Man får väl hoppas på det bästa.... Zelda-spelen som jag har spelat har varit toppen, så får verkligen hoppas på något mer till Gamecube.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoungLink Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Nintendo kan man inte riktigt lita på helt... Dom sa att det sista spelet som dom skulle släppa var Ocarina of time, en tid senare sa dom att Wind waker va det sista, och nu kommer iaf Twilight princess ut också. Så man kan aldrig riktigt vara säker med Nintendo och Zelda Serien :D (älskar Zelda spelen :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg