Gäst senapsboy Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 HEJ goddag o tjenAA haloO jag har länge funderat vad man igentligen skal göra i cs kan nån förklara min mama säger ja inte få köpa de för de e myke blod kan man stänga av blodet i cs och sen har ja undrat en sak över konssollen för jag har problem me gravity commandsena dom funkar inte när ja spelar hos min kompis i störessund :meddum: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det är mycket blod och våld i cs som inte går att stänga av ja. Köp The Sims istället, det är nog något som passar din åldersgrupp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Är han verkligen P6? Han skriver väldigt bra för vara 6 år. Min gissning är att han är 9 år.. BTT: Ja det Går Och stänga av blod.. Men det är din mamma som bestämmer om du får spela det.. & Spelet är rekommenderat från 16 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Är han verkligen P6? Han skriver väldigt bra för vara 6 år. Min gissning är att han är 9 år.. BTT: Ja det Går Och stänga av blod.. Men det är din mamma som bestämmer om du får spela det.. & Spelet är rekommenderat från 16 år Mmm min bror går i 1:an och är 7.5 år och kan inte ens läsa ingen i hans klas kan... så kommer en 6 årig FLICKA som äger mig på stava... Cs man kör bara typ med kompisar man har vapen springer runt sen kommer en påge så tjuter du han så ser man lite rött på marken från hans kropp typ sen springer du iväg o letar upp ngn annan. De är bara om du kör på internet [find server] Om du kör NEW GAME.. veene.. har alldrig testat själv :unsure: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Säg åt dinn mamma att läsa igenom min guide om våldet och blodet på cs.. http://www.fuska.se/forum/Blod_Vould_Guide-t81309.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Att små spelar cs eller gta tycker inte jag är bra, och jag tycker inte att det ska uppmuntras. Man kan aldrig veta om dessa yngre kan vara svagsinta eller ha någon psykisk störning. Åldersrekommendationer finns för en anledning, dock spelar inte 2-3 år någon större skilldnad. -------------------- Hej och välkommna tillbaka till "Stava rätt"! Vi har ny statistik från våra deltagare och såhär lyder den: Senapsboy: 8 stavfel Trunks: 6 stavfel Vi har ett resultat: Senapsboy äger inte Trunks i stavning :D (Ursäkta mig för att jag är ett rättstavnings-freak!!!!) Redigerat 3 Januari 2007 av Mega93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Att små spelar cs eller gta tycker inte jag är bra, och jag tycker inte att det ska uppmuntras. Man kan aldrig veta om dessa yngre kan vara svagsinta eller ha någon psykisk störning. Åldersrekommendationer finns för en anledning, dock spelar inte 2-3 år någon större skilldnad. -------------------- Hej och välkommna tillbaka till "Stava rätt"! Vi har ny statistik från våra deltagare och såhär lyder den: Senapsboy: 8 stavfel Trunks: 6 stavfel Vi har ett resultat: Senapsboy äger inte Trunks i stavning :D (Ursäkta mig för att jag är ett rättstavnings-freak!!!!) Jösses... Om man gör som på min guide så blir CS BARA underhållning för 10-. Om de har någon psykisk störning så hade föräldrarna nog sagt mer än att det inte får spela för våldet. Om det hade någon psyskisk störning hade situationen varit helt annurlunda och jag tror den drabbade inte skulle KUNNA spela cs över huvudtaget!!! ------------------------------- Hej och välkommen tillbaka till "Tänk innan du skriver"! Vi har en ny statistik från våra deltagare och såhär lyder den: Mega93: 0 poäng NossLoad: 1 poäng (tänker inte heller så mycket som ni vet) Vi har ett resultat: Mega93 suger på tänka innan man skriver något :D (Ursäkta mig för att jag klagar på dina inlägg Mega93 men detta var faktiskt roligt!!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Nossload din guide är ju jätte bra för dom som vill kunna stänga av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Om de har någon psykisk störning så hade föräldrarna nog sagt mer än att det inte får spela för våldet. Psykiska störningar upptäcks oftast så sent som vid 12-15 årsåldern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Om de har någon psykisk störning så hade föräldrarna nog sagt mer än att det inte får spela för våldet. Psykiska störningar upptäcks oftast så sent som vid 12-15 årsåldern. <{POST_SNAPBACK}> Om mamman och pappan inte umgås, tar hand om och sätter sig in väldigt mycket i barnets liv så kan de upptäcka redan vi ungefär 7 års ålder!! Detta kan du inte säga att det inte är så för min kompis mamma och pappa gjorde detta på hans bror och de upptäckte det vid 7,5 års ålder!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Cs är inte så himmla blodigt, det försvinner efter 4sekunder pga grafiken <.< Men jag kan hålla med om att Counter-Strike source är väldigt blodigt. Men det finns vissa servrar som har modds och gör det kommer extra blod. Men om du sänker dina grafik inställningar till low så kommer man inte kunna se blodet. Men det är så dålig känsla då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Men varför krångla och ta risker? Köp småbarnsspel till småbarn och cs när de är äldre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg