Gäst onix8 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ja skulle helst vilja ha StarWarsBatleFront 1 eller 2 :D mario bros det är kul å ett transformers spel å några till men kommer inte på dom hehe :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag skulle vilja ha Dark Cloud, det har jag önskat mig i flera år sen jag spelade det på en demo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ja skulle helst vilja ha StarWarsBatleFront 1 eller 2 :D mario bros det är kul å ett transformers spel å några till men kommer inte på dom hehe :cool: hihi Jag har StarWarsBattleFront 1 och 2 och så har jag super mario bros advanced 4 och mario bros 1 2 3 hih :P men jag vill ha need for speed carbon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 KH2 och KH1! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Counter strike kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 hmm, jag har redan dom 2 spel jag helst vill ha. kh1 och 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Ripto.. Dark Cloud är jättebra.. Men sålde det till min kompis för ex antal år sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Om KH3 kommer ut vill jag ha den!!! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Om KH3 kommer ut vill jag ha den!!! XD oo ja me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 är kingdom hearts värkligen så bra? :huh: jag ska få shadow of the colossus om ett par dar, beställde den för en vecka sen orkar inte vänta...! annars vill jag testa Kingdom hearts 1 o 2 och Naruto Ultimate ninja, också Tekken 5 Dark Resuroction till PS3 och Tekken 6 till PS3 när det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Förtillfället, project 8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 PES 7 när det kommer ut nästa år :P Annars NBA 07 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg