KazeN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jag kan inte få 100% nån som vet banor? jag har bara 98% ser det ut som :P någon som klarat 100%? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag har bara 92 <_< ... men du vet detta va?: gula prickar har två vägar från sig röda prickar har 3 vägar från sig på dom flesta spökhus finns det också 3 vägar från Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ja det vet jag, det står ju i manualen.. ;) men tror du att färgen på världen har något med det hela att göra? jag har typ röd värld över hela alltet förutom typ broarna och några öar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 När man klarar allt så ändras väl färgerna på miljöerna(vissa). och vissa fiender byts ut... till exempel bullet bill blir nån kråka och koopasen blir marios. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag har sett att koopa´s blir mario´s men inte att bullet bill blir kråkor :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 När man tagit sig igenom Star World eller vad det heter blir det höst i landet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Man måste ta sig igenom Special world med....dom banorna är inte mer än lite svåra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag har klarat dom! (lätta) men det är bara på vissa ställen som d e höst. har jag inte klarat något speciellt om det fortfarande e sommar på vissa ställen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 men allt ändras inte jag har bara fått 94% men jag har gjort allt känns det som!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 om jag tänker på samma spel som ni så har jag 100% tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 super mario world till super nintendo man kan åka runt på yoshi och få fjädrar och sånt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 om du inte vet så borde du kolla så du kan berätta för oss.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg