Gäst trunks_ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 HEEJ ni måste hjälpa mej här o nu.. har min andra dator på .. jag formatterar om hella datorn eller BARA LOKAL HÅRDDISK C.. Lokal hårddisk D (min andra hårdisk ) vill jag ej ska hännda ngt Nu ahr jag fastnat där de står Markera den hårddisk . dÅ tog jag hårddisk C Nu står de: tryck på retur om du vill installera windows xp på markerat val. tryck på C för att skapa ny parionen eller något sånt i hårddisken. tryck D för att ta bort parionert eller vad de nu hete.. de jag vill göra e att formatera om hela lokal C och låta lokal D som vanligt.. snälla svara snabbt vad ska jag välja för att ta bort allt på lokal disk C ?? svara nu.. tack så länge :o ASSSSSSSSÅÅ PLEASS SITTER HÄR O VÄNTAR TILLS NÅN SKRIVER SNÄLLA SVARA :cry: :( :cry: <_< har väntat i 1 timme o ingen svarar så oskysta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Välj att installera på C, Sedan kommer ett val där det står om att formatera. (Tror det var så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Välj att installera på C, Sedan kommer ett val där det står om att formatera. (Tror det var så) tack så mycket :student: det funaklde men hoppas bara att mina filmer e kvara på disk D :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 OM du valde att installera på C och sedan valde att formatera så ska inte D vara rörd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Varför skriva två ämnen om samma sak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 En tråd räcker... låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg