Gäst trunks_ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 HEEJ ni måste hjälpa mej här o nu.. har min andra dator på .. jag formatterar om hella datorn eller BARA LOKAL HÅRDDISK C.. Lokal hårddisk D (min andra hårdisk ) vill jag ej ska hännda ngt Nu ahr jag fastnat där de står Markera den hårddisk . dÅ tog jag hårddisk C Nu står de: tryck på retur om du vill installera windows xp på markerat val. tryck på C för att skapa ny parionen eller något sånt i hårddisken. tryck D för att ta bort parionert eller vad de nu hete.. de jag vill göra e att formatera om hela lokal C och låta lokal D som vanligt.. snälla svara snabbt vad ska jag välja för att ta bort allt på lokal disk C ?? svara nu.. tack så länge :o ASSSSSSSSÅÅ PLEASS SITTER HÄR O VÄNTAR TILLS NÅN SKRIVER SNÄLLA SVARA :cry: :( :cry: <_< har väntat i 1 timme o ingen svarar så oskysta
Avregistrerad Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Välj att installera på C, Sedan kommer ett val där det står om att formatera. (Tror det var så)
Gäst trunks_ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Välj att installera på C, Sedan kommer ett val där det står om att formatera. (Tror det var så) tack så mycket :student: det funaklde men hoppas bara att mina filmer e kvara på disk D :o
Avregistrerad Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 OM du valde att installera på C och sedan valde att formatera så ska inte D vara rörd.
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Varför skriva två ämnen om samma sak?
Rekommendera inlägg