Hoppa till innehåll

Zelda Tp


Staejjkarn
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag kommer in till Castle Town går jag in till fancypants affären där ser jag magic armor men man måste köpa den och själva problemet är att armoren kostar 100000 rupees och då trodde jag först att det var ett skämt men sen kolla jag igen och då tänkte jag om man kanske måste göra nåt uppdrag elr nått man kan väll knappast få en wallet som håller upp till 100000 rupees.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lirar också Zelda TP men har inte kommit lika långt som dig än har bara kommit till Zoras ställe och ska hitta alla spirits med vargen men hittar f*n inte 2 av sporiutsarna har letat igenom hela Zoras domain och Lake Hylia kan du komma ihåg om 2 spirits(spindlarna eller va de nu är) va svåra att hitta?

 

sKIT glad för svar kompis vill gärna komma vidare i detta ägande spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

diviNe - 1 kryp finns i Hyrule Market precis vid Telmas bar. Den sista dyker upp när du hittat alla andra.

 

Futurama - Först måste du besöka Malos Mart i Kakariko Village och skänka 1000 Rupees så bron blir hel igen. Då ska du klara av Spring Water saken. Om du inte klarar av det så kostar det 2000 Rupees att öppna upp Malos Mart i Hyrule Market.

Du ska alltså prata med den Goron som är precis utanför Malos Mart i Kakariko så får du Spring Water, ta det till den Goron som sitter vid bron vid Västra utgången från Hyrule Market.

Häll vattnet på honom så har du fixar det. Prata sen med samma Goron i Malos Mart i Kakariko (samma som ville ha pengar till att bygga bron) så behöver du bara skänka 200 Rupees.

Sen kan du köpa Magic Armor i Malos Mart i Hyrule Market för över 500 Rupees.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hittar den i mitten av Castle Town(vid den stora fontänen)när du ska till södra delen så går du till höger och inte ner där ser du en ingång till ett hus det är en röd matta där också men du kan inte komma in för dina skor e för smutsiga då ska du gå till en liten pojke som sitterbredvid trappan som leder till ingången han frågar om han kan putsa skorna för 10 kr om du vill komma in så säg yes då.Men när du e inne så e det helt värdelöst där man kan ju köpa saker men 10 st pilar kostar typ 2000 elr 3000 rupees.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...