CVA Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 hur låser man upp de 2 helikoptrar som står på andra öns flygplats en heter raindance tror jag dom står bredvid varan jag har fått fullt i flyingskill och klarat uppdrag till andra ön men dom är fortfarande låsta som allt annat på den flygplatsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Måste man inte ha kommit till tredje staden och klarat flygplansskolan för och få tillgång till det som finns på andra stadens flygplats? Det ska dock finnas en olåst helikopter där någonstans, en Maverick, eller vad dem nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CVA Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ok tack då är det bara att köra uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 åk genom easter tunnel och hoppa ner på flyg platsen så hamnar du nära mavericken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte696 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 åk genom easter tunnel och hoppa ner på flyg platsen så hamnar du nära mavericken jag hatar ett updrag på ö 2 som heter (farewell my lover) har nån något tips? svara gärna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg