Hoppa till innehåll

Typ Låsta Kläder?


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Asså jag fick åt förmål när jag dödade en häxa det var ett par byxer som typ hade 55 i armor men det stog att dom skulle vara låsta till mej typ så jag ej kan ta av mej dom finns det nån möjligenhet att t.e.x kunna gå till nåt ställe så man betalar så dom försvinner eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Antingen är det för hög level requirement (quest rewards har ingen sådan) eller så är det en armor sort du inte kan ha.

Mage/priest/warlock kan ha Cloth.

Hunter kan ha Leather men lär sig att ha Mail på level 40 (samma med Shaman).

Warrior och Paladin kan ha Mail men lär sig Plate på 40.

Edit: Misförstod frågan. Soulbound betyder att du inte kan sälja eller ge bort saken till andra spelare.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Asså jag fick åt förmål när jag dödade en häxa det var ett par byxer som typ hade 55 i armor men det stog att dom skulle vara låsta till mej typ så jag ej kan ta av mej dom finns det nån möjligenhet att t.e.x kunna gå till nåt ställe så man betalar så dom försvinner eller?

 

LOL!!!

 

Det är Soulbound, och det betyder bara att om du tar på dig dom så kan du inte sälja dem vidare till en annan spelare!

 

:lol: :lol: :lol:

 

:meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag fick åt förmål när jag dödade en häxa det var ett par byxer som typ hade 55 i armor men det stog att dom skulle vara låsta till mej typ så jag ej kan ta av mej dom finns det nån möjligenhet att t.e.x kunna gå till nåt ställe så man betalar så dom försvinner eller?

 

du han före ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag fick åt förmål när jag dödade en häxa det var ett par byxer som typ hade 55 i armor men det stog att dom skulle vara låsta till mej typ så jag ej kan ta av mej dom finns det nån möjligenhet att t.e.x kunna gå till nåt ställe så man betalar så dom försvinner eller?

 

Skojar du lr :unsure:

för f*n spelar du verkligen WoW? :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag fick åt förmål när jag dödade en häxa det var ett par byxer som typ hade 55 i armor men det stog att dom skulle vara låsta till mej typ så jag ej kan ta av mej dom finns det nån möjligenhet att t.e.x kunna gå till nåt ställe så man betalar så dom försvinner eller?

 

 

Han kanske e nybörjare.... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehm han kör den där 10 dagars "trailern" eller vad det heter som man får med  du kan hjälpa honom men bara några dar och han kan bara lv till 20 kan inte byta osv.

 

ja men han måste ändå lira på en server även fasst han bara har 10 dagars trial
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...