Hoppa till innehåll

Chatten


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Asså när jag har varit inne en stund på chatten så säger han bara *** #fuska.se Cannot send to channel

varför gör han så? då måsta jag alltid logga ut & in igen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Okej, jag kanske använder färg varje gång då? :P

 

Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko:

Redigerat av reXXirT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, jag kanske använder färg varje gång då? :P

 

Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko:

 

Hade du det i bakgrunden? Så fort nån joinar så hörs ljudet, likadant om någon skriver ditt nick.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Okej, jag kanske använder färg varje gång då? :P

 

Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko:

 

Jag vet det där att ljudet hörs om nån joinar, det är fortfarande kvar skitstörigt <_< fastän jag aldrig har haft chattfönstret uppe....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså när jag har varit inne en stund på chatten så säger han bara *** #fuska.se  Cannot send to channel

varför gör han så? då måsta jag alltid logga ut & in igen..

 

 

Så står det ibland för mig också även om jag har svart färg...Men alla ser vad jag skriver endå :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...