Gäst Youx Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Asså när jag har varit inne en stund på chatten så säger han bara *** #fuska.se Cannot send to channel varför gör han så? då måsta jag alltid logga ut & in igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Det är för admin har satt +c (No color) och att du byter färg i chatten, och för att få tillbaka standard måste du starta om klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Händer alltid för mej i chatten.. Säker att det har med textfärgen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Japp 100% säker, detta gäller även för understruken/fet text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Okej, jag kanske använder färg varje gång då? :P Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko: Redigerat 5 Januari 2007 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag kommer aldrig in på chatten när jag är hos min mamma, det är riktigt störigt. När jag ska logga in så står det så här "Unable to connect to server.". Jag har t.o.m provat med mIRC men kommer inte in på någon server där heller. Jag har Java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Okej, jag kanske använder färg varje gång då? :P Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko: Hade du det i bakgrunden? Så fort nån joinar så hörs ljudet, likadant om någon skriver ditt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Okej då ska jag inte byta text färg då.. men tycker det borde stå att man ej ska det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Okej, jag kanske använder färg varje gång då? :P Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko: Jag vet det där att ljudet hörs om nån joinar, det är fortfarande kvar skitstörigt <_< fastän jag aldrig har haft chattfönstret uppe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Asså när jag har varit inne en stund på chatten så säger han bara *** #fuska.se Cannot send to channel varför gör han så? då måsta jag alltid logga ut & in igen.. Så står det ibland för mig också även om jag har svart färg...Men alla ser vad jag skriver endå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.