Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Asså när jag har varit inne en stund på chatten så säger han bara *** #fuska.se Cannot send to channel

varför gör han så? då måsta jag alltid logga ut & in igen..

Gäst Szellerie
Skrivet

Händer alltid för mej i chatten.. Säker att det har med textfärgen att göra?

Gäst Szellerie
Skrivet (redigerat)

Okej, jag kanske använder färg varje gång då? :P

Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko:

Redigerat av reXXirT
Skrivet

Jag kommer aldrig in på chatten när jag är hos min mamma, det är riktigt störigt. När jag ska logga in så står det så här "Unable to connect to server.". Jag har t.o.m provat med mIRC men kommer inte in på någon server där heller. Jag har Java.

Skrivet

Men nu dök ett problem upp... Skulle in i chatten, det gick inte så surfade bara vidare här på fuska, då hör jag plötsligt ljudet som dyker upp då man har kommit in i chatten, sen kom ett till sånt ljud, fastän jag inte har chattfönstret uppe :wacko:

Hade du det i bakgrunden? Så fort nån joinar så hörs ljudet, likadant om någon skriver ditt nick.
Skrivet

Okej då ska jag inte byta text färg då.. men tycker det borde stå att man ej ska det..

Gäst Szellerie
Skrivet

Jag vet det där att ljudet hörs om nån joinar, det är fortfarande kvar skitstörigt <_< fastän jag aldrig har haft chattfönstret uppe....
Skrivet

Asså när jag har varit inne en stund på chatten så säger han bara *** #fuska.se  Cannot send to channel

varför gör han så? då måsta jag alltid logga ut & in igen..

Så står det ibland för mig också även om jag har svart färg...Men alla ser vad jag skriver endå :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...