Smiter Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag fick ett konstig meddelande av fuskabot rubriken var "angående ditt insickade fuska" men i inlägget stod det typ "du, hur lägger man in personer i kompis-listorna. bara undrade.+malmö e bäst " vad var det för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) EDIT : Ser att någon anmälde, vill helst inte få någon varning. Mitt inlägg var lite onödigt, jag skrev det ganska sent igår. Jag var jättetrött då, so plz... No Varning... :( Redigerat 5 Januari 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Det spökar!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Jag har fått samma sak fast då stog det typ: Nåt konstigt meddelande sen, från philip_idlunds PM-logg eller nåt :wacko: Redigerat 5 Januari 2007 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Exakt som för mig! PM Log Information To: starboy28 From: starboy28 ---------------------------------------- Jag har två frågor. 1.vart liger champa äller vad det heter. 2.hur gör man i gråtan där det är en pojke som ska hjälpa sin kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 i en gammal tråd så skickade FuskaBot en text med "Numb - Linkin park" till någon, tråden ligger här nånstans i detta forumet, skummt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 jag fick ett konstig meddelande av fuskabot rubriken var "angående ditt insickade fuska" men i inlägget stod det typ "du, hur lägger man in personer i kompis-listorna. bara undrade.+malmö e bäst " vad var det för nått? Säker på att det var FuskaBot som skickat det? Det låter ganska konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Ja det är FuskaBot som skickar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Skulle du kunna vidarebefodra det till mig? Ganska nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 den har inte kommit till mg i alla fall ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) http://img219.imageshack.us/img219/8846/hallejuvc7.jpg print scr ;) Redigerat 5 Januari 2007 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.