AnnMia Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 köp mystery Dungeonsen kan du köpa pearl och daimond :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 är inte pokemon lite väl ut schatat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag har Mystery dungeon Blue. Spelet är rätt roligt när man nyss har köpt det. Men efter ett tag tröttnar man väldigt lätt. Men spelet är roligt på sitt sätt. Om du gillar pokémon så kan detta vara ett köpvärt spel. Men som sagt, man kan väldigt lätt tröttna. Men jag skulle nog helst föreslå (som dom andra) att du väntar till Diamond/Pearl istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag har Mystery dungeon Blue. Spelet är rätt roligt när man nyss har köpt det. Men efter ett tag tröttnar man väldigt lätt. Men spelet är roligt på sitt sätt. Om du gillar pokémon så kan detta vara ett köpvärt spel. Men som sagt, man kan väldigt lätt tröttna. håller med men spelet håller på väldigt länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Nu när jag fått veta att det ska komma ett nytt Dungeon tänker jag nog köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Nu när jag fått veta att det ska komma ett nytt Dungeon tänker jag nog köpa det. Pokémon Mystery Dungeon: Time och Darkness? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Nu när jag fått veta att det ska komma ett nytt Dungeon tänker jag nog köpa det. Ja fast jag orkade inte vänta och köpte Pokemon Mystery Dungeon Blue i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Nu när jag fått veta att det ska komma ett nytt Dungeon tänker jag nog köpa det. PMD Time och Darkness lär inte komma hit till sverige på ett tag. Jag skulle också ha köpt PMD blue/red. Då förstår man ju lite mer vad allting handlar om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 vem har varvat det?? det har jag tog 4 timmar bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 vem har varvat det?? det har jag tog 4 timmar bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 då måste du ha fuskat ;) eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Det gick jättefort att göra ut det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg