Hoppa till innehåll

En Idé.

Rekommendera inlägg

Jo när jag kollar i forumet så ser jag som vissa andra också en hel del spam inlägg, då har jag en åsikt om att man spammar för att tjäna fm snabbare och att gå upp i rank.

Då blev jag och tänka på att man kanske skulle höja tjäningen av fm i ett inlägg, från 3/4fm eller vad det är till kanske 6fm..

Men då skulle ju det kanske bli ännu mera spamm.

Men då fick jag en till Idé, att man skulle sänka tjäningen av rank från 0.4 per inlägg till 0.2 så det var min ide.

Att jag blev å tänka på detta var att om man vill bli av med en varning så måste man betala 10 000fm, som de flesta av oss inte har.

Så vad säger ni medlemmar, moddar och sist men inte minst admin?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De som sköter sig ska inte behöva straffas för att andra spammar.

Kolla in i Eric H s pokémon tråd...

Helt rätt Putside..!!

Sänka rank inläggen... Hmm ja.

Varför inte ta bort ranken över huvudtaget..??

Ioförsig så visar ju det inaktivitet/aktivitet här på sidan (=

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst LeXxXuZ

Jag håller med puttie. varför ska dom som följer reglerna få betalt för de som inte gör det. och annars så tkr jag man ska tabort rankern och istället så kan det väll stå bredvid infon om medlemen e aktiv eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker att man kan ha en variant på det hela att desto mer varningar man har desto mindre blir rank får man per inlägg...t ex man börjar med 0 varningar=1rank per inlägg

1 varning=0,5 rank/i och så vidare...på det sättet så lönar det sig inte att spamma i längden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...