HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jo när jag kollar i forumet så ser jag som vissa andra också en hel del spam inlägg, då har jag en åsikt om att man spammar för att tjäna fm snabbare och att gå upp i rank. Då blev jag och tänka på att man kanske skulle höja tjäningen av fm i ett inlägg, från 3/4fm eller vad det är till kanske 6fm.. Men då skulle ju det kanske bli ännu mera spamm. Men då fick jag en till Idé, att man skulle sänka tjäningen av rank från 0.4 per inlägg till 0.2 så det var min ide. Att jag blev å tänka på detta var att om man vill bli av med en varning så måste man betala 10 000fm, som de flesta av oss inte har. Så vad säger ni medlemmar, moddar och sist men inte minst admin?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) De som sköter sig ska inte behöva straffas för att andra spammar. Redigerat 5 Januari 2007 av Putside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 De som sköter sig ska inte behöva straffas för att andra spammar. Så tycker jag med...Tycker istället att dom ska få tillsägelser eller nåt. För det får dom ju inte för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 De som sköter sig ska inte behöva straffas för att andra spammar. Kolla in i Eric H s pokémon tråd... Helt rätt Putside..!! Sänka rank inläggen... Hmm ja. Varför inte ta bort ranken över huvudtaget..?? Ioförsig så visar ju det inaktivitet/aktivitet här på sidan (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Det e väl bra som det e? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Hur fuska en kommer förändras så kommer det alltid att finnas spammers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 mmm. Tycker det är bra som det är för jag spammar aldrig förutom i spam-forumet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Youx har rätt,hur man en gör så finns det ändå dom som spammar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Man ska inte behöva sänka ranken eller någonting Det är bra som det är tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag tycker det är Bra dom det är , Bara att moderatorerna ska vara lite mer på vakten kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LeXxXuZ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag håller med puttie. varför ska dom som följer reglerna få betalt för de som inte gör det. och annars så tkr jag man ska tabort rankern och istället så kan det väll stå bredvid infon om medlemen e aktiv eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 tycker att man kan ha en variant på det hela att desto mer varningar man har desto mindre blir rank får man per inlägg...t ex man börjar med 0 varningar=1rank per inlägg 1 varning=0,5 rank/i och så vidare...på det sättet så lönar det sig inte att spamma i längden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.