kadamar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Vissa av mina kompisar kan logga in fast dom spelar på samma server som mig och vissa kan inte.. e de fler som har de här problemet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Servern kanske e full? du får skriva tydligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Blizzard har skrivit ett meddelande att dem har problem med vissa servrar och att det kommer drabba flera, jag har också blivit drabbad. Vissa av mina kompisar kan spela men vissa inte. Du får lov och vänta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Nej men den fastnar på connecting och sen efter ett tagunable to connect:/ Okej wierd men jag kan inte se den texten men tack donken:D Redigerat 5 Januari 2007 av kadamar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 asså jag kan inte bara komma in där man ska skriva avändarnamn och lösen way? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 vet inte för jag kommer in dit så kan skriva lösen och användar namn <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 De konstiga är att jag och kadamar inte spelar på någon av dem servarna som dem säger dem har problem med! och de är ändå så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag har också det problemet jag blir fast på Connecting när jag skriver in användarnamn och lösenord. Vissa av mina polare kommer in men inte jag. :/ Och så spelar jag inte på nån realm som är nere :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Har väntat hela dagen f*n. Jag som skulle försöka levla min warrior idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 GALET! men jag kommer in :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 vet inte för jag kommer in dit så kan skriva lösen och användar namn <_< du kanske har dålig anslutning till internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg