kadamar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Kan nÄn skicka hur en hunter borde ha sina talent points(tree)
Larath Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) vad ska du vara för hunter? beastmaster? (pet) survival? (melee) Marksmanship?(ranged) Redigerat 5 Januari 2007 av Larath
Snake Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Om du hÄller pÄ/ska levla sÄ föreslÄr jag Beastmastery. Och nej, survival har nÀstan inget med melee att göra, den enda renodlade melee talenten i Survival Àr den som gör sÄ att raptor strike och mongoose bite fÄr +20% critchans... Jag gillar Survival personligen, det ger dig massa knep som Counterattack, som lÄter dig rota fast en fiende i 5 sekunder varje gÄng du parrerar en attack (och sÄ ger en talent +5% parry chans), Wyvern Sting, ett skott som söver din target en stund, och nÀr han vaknar har han en gift-effekt som skadar över tid, och sÄ fÄr man Deterrence, som Àr hunters version av Evasion, den ger dig 25% chans att dodga och 25% att parrera under nÄgra sekunder, vilket Àr till stor nytta för att komma bort frÄn en melee-are som bankar pÄ dig eller för att procca Counterattack, och sÄ gör Entrapment sÄ att alla Traps fÄr en chans att roota fast nÄgon i 5 sec. Och sÄ fÄr man inte glömma Thrill of the Hunt som ger dig 40% av mana kostnaden tillbaks nÀr du gör en shot, och hÀr finns en sak mÄnga inte tÀnker pÄ... NÀr man gör Multishot sÄ kommer det som bekant tre skott, och faktum Àr att man fÄr tillbaks 40% av mana kostnaden för varje skott vilket betyder att man tjÀnar mana av Multishot. :P Det var mitt om Survival... :-) Redigerat 5 Januari 2007 av Snake
Xynthiar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 larath: en hunter som speccar till melee?? lol??  nÄja, ska du levla: Beastmastery
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Om du hÄller pÄ/ska levla sÄ föreslÄr jag Beastmastery. Och nej, survival har nÀstan inget med melee att göra, den enda renodlade melee talenten i Survival Àr den som gör sÄ att raptor strike och mongoose bite fÄr +20% critchans... Jag gillar Survival personligen, det ger dig massa knep som Counterattack, som lÄter dig rota fast en fiende i 5 sekunder varje gÄng du parrerar en attack (och sÄ ger en talent +5% parry chans), Wyvern Sting, ett skott som söver din target en stund, och nÀr han vaknar har han en gift-effekt som skadar över tid, och sÄ fÄr man Deterrence, som Àr hunters version av Evasion, den ger dig 25% chans att dodga och 25% att parrera under nÄgra sekunder, vilket Àr till stor nytta för att komma bort frÄn en melee-are som bankar pÄ dig eller för att procca Counterattack, och sÄ gör Entrapment sÄ att alla Traps fÄr en chans att roota fast nÄgon i 5 sec. Och sÄ fÄr man inte glömma Thrill of the Hunt som ger dig 40% av mana kostnaden tillbaks nÀr du gör en shot, och hÀr finns en sak mÄnga inte tÀnker pÄ... NÀr man gör Multishot sÄ kommer det som bekant tre skott, och faktum Àr att man fÄr tillbaks 40% av mana kostnaden för varje skott vilket betyder att man tjÀnar mana av Multishot. :P Det var mitt om Survival... :-)   Man ska ju levla med Markmanship dÄ tar man ju mkt mkt mer.  Men i TBC Àger det att ha beastmastary i pvp smaka pÄ 50% dmg frÄn djuret och 30 % mer dmg frÄn spelaren :)
Snake Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 10% mer frÄn spelaren... och det Àr inte i TBC, dom Àndringarna i talent trÀdet finns redan i spelet. :) Och jo, Beast Mastery Àr vad jag vet överlÀgset allt annat för att lvla, ens pet kan tanka 3 mobs sjÀlv medans man sjÀlv dödar en fjÀrde. oO
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Man borde iallafall specca Aimedshot i MarkManShip trÀdet :P
Snake Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Mm, aimed Àr kung. Bra om man lÀgger pÄ Scatter Shot ocksÄ, ett av de fÄ sÀtten man har att komma ur melee combat.
kadamar Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Okej tack m8s  Men alltsÄ pÄ vilka stÀllen ska jag fylla i dÄ??
Rekommendera inlÀgg