Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Hej , Jag såg nyss Eragon på bio och undrar vad ni tycker om den? Jag tyckte den va medelmåttig. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Kass :( Eller hyfsad iallafall Redigerat 5 Januari 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 <_< Jag har redan gjort en sån här tråd! Iallafall så är den urdålig,följer inte boken alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 sådär :blink: trodde den skulle vara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Inte alls bra usch för den. trodde den skulle vara MYCKET bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Trodde vi alla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag tycker nog inte den var något speciellt egentligen, gillar inte att de hoppat över många viktiga(enligt mig) detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 dåligt men om man jämnför med LOTR så är den riktigt kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Har inte sett filmen. Men jag tyckte att boken var grymt bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 När gjordes boken? vilket År? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Har sett den när vi skulle med klassen på bio och såklart valde alla töntarna Eragon medans jag ville se Borat. Den sög likt propellerna på eriksdalsbadet. En dåligare variant av Harry potter och Lotr som förövrigt ochså är kassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 När gjordes boken? vilket År? Paolini började skriva på den när han var 15, det var väl mellan 2000 och 2002 skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.