Crys Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 När gjordes boken? vilket År? Ok tack :) PcPlayer: den kanske inte va bra :unsure: , Men iaf lite underhållande :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Författaren smörar ju. Och med hans resurser som barn, varför är han så speciell? Det är ju bara att se Lotr hundra gånger och försöka komma upp med en story som finns med i Disney böckerna. Visst, jag gillade Eragon för fem år sedan men Paolini har aldrig fattat att smaken förändras. Han måste bli snabbare på skrivmaskinen om han vill ha kvar alla sina fans. Dessutom i slutet av första så såg man ju att det var ju knappt han som skrivit boken. Han var ju jävligt desperat och drog till bibloteket för att kopiera. Böckerna är sådana som du läser under ett par år, sedan tappar du smak för ryttare som rider på drakar. Har inte sett filmen men eftersom alla behandlar Paolini som ett småbarn kan det inte varit en detaljerad film. Redigerat 27 Januari 2007 av Radicus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 hm jo det kan du ha rätt i , Men i filmen tar dom storyn väldigt snabbt , Han hittar både ägget och besegrar den onde killen på en kvart eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Bra film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Har inte sett den men har hört att den är väldigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 I boken Eragon så ska han "välsigna" ett barn. Det barnet fick snarare en förbannelse än en välsignelse. I bok 2 tror jag att det barnet har en viss betydelse. Dessutom så ska eragon följa med Arya för att sluta sin "utbildning" med en alvryttare som lärare. Roran ska ha en flickvän som blir bortförd i tvåan och de ska prova rädda i trean ... osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Det ser man inte i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Dem hoppade över för j***a mkt jämfört med boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 ganska trist men vaffan det va ett tag sedan man käka popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag har inte sett den själv, men min bror såg den och tyckte att den var hysteriskt dålig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag tyckte ärligt talat att den var väldigt dålig. hade hoppats på en bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Men alltså, den var inte SÅ sålig... Jag tror faktiskt att det är NI som har haft för stora förhoppningar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.