maka Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 i den mines(eler vad det heter) dom där vind gräjerna ur marken som jör så man flyger typ hur kommer man förbi den som blåser så fort man kommer?(jer 20fuskamynt till den som har rätt)
Hedman Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 förklara bättre vilken av dom är det? den första andra eller tredje?
Nomatic Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Du ska sätta på dig iron boots. Då är det bara att gå igenom.
maka Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 man har inte iron bots än och föresten är man en varg :angry:
Staejjkarn Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 E det när du e på väg till goron mountain asså som jag tror så e det bara att undvika dom.
maka Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) men den som kommer fram när man är nära man måste typ ta nånting iför den för att komma förbi futurama:nej,äfter goron grottan till den som bara blåser när man kommer nära :angry: Redigerat 7 Januari 2007 av maka
Staejjkarn Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Jag tror nu jag vet men då e du nog på fel ställe det finns en ingång där man kan gå upp på ett lite ställe(stenstaket typ)där ska du gå upp då kommer midna ikonen upp så du kan hoppa men akta dig för ångan som kommer fram då o då. Säg till om det var fel ställe.
maka Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 fel ställe jag menar inte där man ska använda midna jag menar lite äfter dom där två först en som den jag berätade om och den andra som är enkel
Shadowbeing Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Skrivet 13 Januari 2007 Jag vet vad du menar.... Det strömmar ut någon slags ånga.... Fast vet ej hur man kan fasta på det... Ställ dig nära den, vänd ryggen mot den, och sedan spring förbi så fort du kan.... Så gjorde jag med den mänskliga formen...
trollet66 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 i den mines(eler vad det heter) dom där vind gräjerna ur marken som jör så man flyger typ hur kommer man förbi den som blåser så fort man kommer?(jer 20fuskamynt till den som har rätt) pröva å ta på dig järnskorna :))
Shadowbeing Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 i den mines(eler vad det heter) dom där vind gräjerna ur marken som jör så man flyger typ hur kommer man förbi den som blåser så fort man kommer?(jer 20fuskamynt till den som har rätt) Som sagt, han var ju varg ;) och dessutom var det en vecka sedan.... tror inte fortfarande han sitter fast där ;)
bango012 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Skrivet 31 Juli 2007 vad menar du för bana för jag e lvl48 ram. asså jag fattar inte det som flyger upp?
Rekommendera inlägg