Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

i den mines(eler vad det heter) dom där vind gräjerna ur marken som jör så man flyger typ hur kommer man förbi den som blåser så fort man kommer?(jer 20fuskamynt till den som har rätt)

Skrivet (redigerat)

men den som kommer fram när man är nära man måste typ ta nånting iför den för att komma förbi

futurama:nej,äfter goron grottan till den som bara blåser när man kommer nära :angry:

Redigerat av maka
Skrivet

Jag tror nu jag vet men då e du nog på fel ställe det finns en ingång där man kan gå upp på ett lite ställe(stenstaket typ)där ska du gå upp då kommer midna ikonen upp så du kan hoppa men akta dig för ångan som kommer fram då o då.

Säg till om det var fel ställe.

Skrivet

fel ställe jag menar inte där man ska använda midna jag menar lite äfter dom där två först en som den jag berätade om och den andra som är enkel

Skrivet

Jag vet vad du menar.... Det strömmar ut någon slags ånga.... Fast vet ej hur man kan fasta på det... Ställ dig nära den, vänd ryggen mot den, och sedan spring förbi så fort du kan.... Så gjorde jag med den mänskliga formen...

Skrivet

i den mines(eler vad det heter) dom där vind gräjerna ur marken som jör så man flyger typ hur kommer man förbi den som blåser så fort man kommer?(jer 20fuskamynt till den som har rätt)

pröva å ta på dig järnskorna :))

Skrivet

Som sagt, han var ju varg ;) och dessutom var det en vecka sedan.... tror inte fortfarande han sitter fast där ;)
  • 6 månader senare...
  • Skapa ny...