ELF Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Jag har åkt på ett ganska så störande problem med Panda. När jag packar upp en fil från ett .zip arkiv så tas den hela tiden bort av Panda. Jag är 90% säker på att det inte är något virus i filen. Varför jag är säker på att det inte är virus beror på att den ska vara gord av Razor 1911. Hmm, så nu vet alla vad det är för fil det handlar om :P Jag har hittat ett ställe där man kan lägga till mappar, filer och filendelser som inte ska genomsökas efter virus. Jag la till filändelsen .exe, men Panda tog i alla fall bort filen och jag har ingen schans att kunna lägga till just den filen i listan eftersom Panda tar bort den så fort den packas upp. Så, finns det någon lösning på detta lilla roliga problem eller är enda lösningen att stänga av Panda varje gång jag ska spela som jag har gjort nu ett par ggr? Citera
Scarlet Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Avinstallera den där sk*t dåliga antiviruset och ta något liknande som AVG som är gratis... Många säger att panda antivirus är väldigt dåligt... Jag har själv haft det. Och datorn hade lika mycket chans att försvara sig mot virus som en snöboll överlever i h*lvetet... Och många säger att AVG är bra... Så jag installerade det. Det är mer stabilt :) Citera
ELF Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Jag skulle vilja göra som du skrev. Men det är inte min egna dator och mamma vill ha kvar det :angry: PS. Inget bättre svar? Citera
Gäst data-typen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 är du helt säker att panda tar bort den Citera
Scarlet Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Synd att du inte kan övertala din morsa att rädda datorn :( Citera
Shaitan Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Panda är skit. Varje gång man startar datorn börjar den klumpiga pandan gå upp och nosa i alla processer som går igång. Synd att ni råkat fixa fel antivirusprogram. Som jag också råkat göra. Citera
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Avinstallera skiten! det gör inget som helst motstånd mot virus attacker jag rekommenderar att köpa avg antivirus som jag har eller ladda ner gratis verisonen. Citera
hades_932 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Avinstallerade nyss Panda och installerade AVG... j*vla mycket bättre!!! Citera
ELF Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) är du helt säker att panda tar bort den Ja, jag är helt säker. För det kommer upp en Panda ruta vid system traybar som det står något om heuristisk diagnostik eller något. Kommer inte ihåg vad. Jag har hittat en annan fil och och tagit bort den andra. I rutan står det i alla fall något med att filen innehåller virus och har tagits bort. Om jag skulle se filen sammtidigt som jag får Panda meddelandet så ser jag att filen försvinner. Den läggs i karantän i Panda. Om jag återställer den så försvinner den igen... Nu behöver jag egentligen inte hjälp med det här, men det kan vara bra att kunna om någon annan behöver hjälp med det. Hmmm, jag ser att Bf2-nörden-Niclas har samma problem som mig fast med Kapersky... PS. Varför ska alla hålla på att säga "Avinstallera det. Lägg in xxxxxx istället..." när man har skrivit att man inte får eller kan byta??? Redigerat 8 Januari 2007 av TheDarkElf Citera
ELF Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Hehe. Kan la försöka. Men skulle inte tro att det går än på ett tag... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.