HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Pwned! Dom blir lite pwned! Redigerat 5 Januari 2007 av 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Haha den var bra :D Lite sjukt dock den med björnen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Den med tåget var ju Jackass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 LOL den var skön. Hockeyspelaren skrattade jag nog mest åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 haha men den med tåget..skulle jag f*n aldrig vågat..o den när han slängde sig från bilen och en annan bil körde på hans huvve..=S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 O fy f*n tåget alltså! :D PÅ sekunden :P Men jag fattar inte varför dom tycker att han som hoppa från bron i bilen i vattnet blev Pwned ? Det var ju bara fett!! Han som gick på väggaran var ju skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Väggkillen är bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Väggkillen är bäst :) eller hur ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Skoj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Pwned! Dom blir lite pwned! Får jag fråga dig som startade tråden;vet du själv vad pwned betyder/står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Haha hockeyspelaren var bäst. @Helgon det ä ju typ som ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.