Smiter Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 asså jag är inte säker om det var greveholm men på slutet var dom nånstans och då kom nått spöke eller nått sånt upp men dissel råtter och möss var bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Mysteriet på Greveholm va ju kul när man va mindre;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Dieselråttor och skömansmöss skulle jag säga då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Greveholm, den minns man bäst :P lol när jag typ var 5-6 år när jag såg skelettet blev jag rädd! En kompis som jag har blev också rädd xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jul i Kapernaum lätt. Den piskar ju Mysteriet på Greveholm så jäkla hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Årets Julkalender sög riktigt hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Årets hade iochförsig ett bättre upplägg där man inte missar så mycket om man missar något eller några avsnitt. Däremot är innehållet en annan femma. Den bästa kan vara Mysteriet På Greve Holm. Fast egentligen var den bra för sin tid. Hade den visats nu hade nog dem flesta här inte gillat den. Om tio år kommer nog tonåringar att minnas LasseMajas Detektivbyrå som "asbra". Den roligaste är enligt mig Håkan Bråkan. Den innehöll många ickebarnvänliga skämt. Konstigt egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Mysteriet på Greveholm och Pelle Svanslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 mysteriet på greveholm är ju den bästa sen kommer sunes jul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Minns inte vad den hette men den handlade om ett gäng julorydnassaker, bland annat en julkula, en stjärna och en pepparkaksgubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Minns inte vad den hette men den handlade om ett gäng julorydnassaker, bland annat en julkula, en stjärna och en pepparkaksgubbe. du menar nog julens hjältar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Minns inte vad den hette men den handlade om ett gäng julorydnassaker, bland annat en julkula, en stjärna och en pepparkaksgubbe. Den är nog den bästa julkalendern jag kan komma ihåg. Tyckte der var väldigt spännande när jag var liten. Annars så gillade jag väl "Dieselråttor och oljetråg" eller vad den nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.