mashemoto Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 hej jag har skaffat guild wars för några månader sedan men jag har inte börjat va aktiv förräns nu så jag tänkte fråga i fall det finns nån som vill teama och träna och hjälpa mejj att komma till nya ställen på guild wars. i fall ni vill och kan hjälpa mejj så skriv era namn här i tråden. Namn: feradrima makima Klasser:Ranger/Monk Level:9 PS. jag spelar på det första guild wars (prophercies) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag har en: Namn: Mars Uc Klass: R/Mo Level: 14 (snart 15) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Visst jag kan hjälpa dej om nu inte Mars gör det... Kan typ dom flesta ställena i "Prop"! "Pma" mej om jag ska köra med dej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Spelar också GW och hjälper härna till... har dock blivit mindre aktiv på senaste tiden, men antar att jag får ta och klara ut Prophecies och Nightfall snart xD Namn: Avery Hanate Klass: N/R (Är minion master) Level: 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 jag kan hjälpa till om nån behöver hjälp. har alla spelen och nästan bara lvl 20. min "main" heter johan k the ranger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.