Hoppa till innehåll

Snow Peak, Kanonen Och Bugs..

pika

Rekommendera inlägg

hej har hört fast i snowpeak .. eh där e ngt monster som blockerar en dörr och antar att man ska skjuta den med kanonen som e där.. har hittat kulorna men man kan ju inte få ut dem därifrån?

jag har 3 bugs kvar.. men jag kan inte hitta STAG BEETLE MALE

ngn som vet var den fins? helst så detaljerat som möjligt! ^^

förresten.. är sacred grove och tempel of time typ samma sak? har hört att där ska finnas 2 bugs oxå.. men kan inte komma in där just nu :(

OJ MENADE >>>> LADYBUG MALE <<<<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snowpeak - Om du har kanonen och kanonkulorna så lägg bara i en kanonkula och sen en bomb så är monstret död.

Bugs - 2 insekter av samma art finns alltid i samma område så gå till området där du hittade det andra könet av den arten och spring runt, om du hör något glittrande så är det en insekt i närheten.

Sacred Grove är samma sak som Temple of Time, det är bara 2 olika tider. insekterna finns i båda tiderna, 1 finns i nutide Sacred Grove och den andra i Temple of Time.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanonkulorna är inte i samma rum som kanonen.. det e en vägg imellan dem.. man går igenom en dörr så ligger där 3 kanonkulor.. men man kan inte öppna dörren igen om man håller i en kanonkula

jag har sprungit run i samma område som jag hittade honan LÄÄNGE nu och är riktigt trött på det.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

då ska denvara där i närheten. annars kan du kolla på www.gamefaqs.com klicka på game cube sedan på "Z" sedan på zelda "tp" sedan tar du den första rubriken som det inte står WII bakom i ()där finns allt du behöver veta. tror det var på 600 eller så var det på 500 du fattar när du är där ^^, lycka till

lol e d så enkelt ? xD hahah  hade jag aldrig kommit på :S

Lanayru Province - Hyrule Field söder om slottet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har hittat den nu tack =)

Fast har kört fast på snowpeak igen..!!! me d 3 kuberna man ska flytta runt på isen.. för att kunna öppna en dörr där uppe.. har provat på alla möjliga sätt men inget går ju!! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du fått ball and chain?Isåfall så ska du försöka ta dom längst bort ifrån ingången från köket sen ska du placera två i rad mot knappen i mitten sen tar du den som e längst bak fram till den första knappen och så har du en annan där som gör så att inte blocket/kuben flyger förbi så kommer du igenom.Ledsen om att jag skrev odetaljerat men det va en stund sen jag var där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...