pika Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 hej har hört fast i snowpeak .. eh där e ngt monster som blockerar en dörr och antar att man ska skjuta den med kanonen som e där.. har hittat kulorna men man kan ju inte få ut dem därifrån? jag har 3 bugs kvar.. men jag kan inte hitta STAG BEETLE MALE ngn som vet var den fins? helst så detaljerat som möjligt! ^^ förresten.. är sacred grove och tempel of time typ samma sak? har hört att där ska finnas 2 bugs oxå.. men kan inte komma in där just nu :( OJ MENADE >>>> LADYBUG MALE <<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Snowpeak - Om du har kanonen och kanonkulorna så lägg bara i en kanonkula och sen en bomb så är monstret död. Bugs - 2 insekter av samma art finns alltid i samma område så gå till området där du hittade det andra könet av den arten och spring runt, om du hör något glittrande så är det en insekt i närheten. Sacred Grove är samma sak som Temple of Time, det är bara 2 olika tider. insekterna finns i båda tiderna, 1 finns i nutide Sacred Grove och den andra i Temple of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 kanonkulorna är inte i samma rum som kanonen.. det e en vägg imellan dem.. man går igenom en dörr så ligger där 3 kanonkulor.. men man kan inte öppna dörren igen om man håller i en kanonkula jag har sprungit run i samma område som jag hittade honan LÄÄNGE nu och är riktigt trött på det.. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Angående kanonkulorna, det finns en slags maskin bredvid dörren där du kan dra ner handtaget, sen lägger du en kanonkula i den och går genom dörren. Dra sen i handtaget igen så har du kanonkulan. Vad heter området där du letar efter den insekten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 lol e d så enkelt ? xD hahah hade jag aldrig kommit på :S Lanayru Province - Hyrule Field söder om slottet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 då ska denvara där i närheten. annars kan du kolla på www.gamefaqs.com klicka på game cube sedan på "Z" sedan på zelda "tp" sedan tar du den första rubriken som det inte står WII bakom i ()där finns allt du behöver veta. tror det var på 600 eller så var det på 500 du fattar när du är där ^^, lycka till lol e d så enkelt ? xD hahah hade jag aldrig kommit på :S Lanayru Province - Hyrule Field söder om slottet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 har hittat den nu tack =) Fast har kört fast på snowpeak igen..!!! me d 3 kuberna man ska flytta runt på isen.. för att kunna öppna en dörr där uppe.. har provat på alla möjliga sätt men inget går ju!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Har du fått ball and chain?Isåfall så ska du försöka ta dom längst bort ifrån ingången från köket sen ska du placera två i rad mot knappen i mitten sen tar du den som e längst bak fram till den första knappen och så har du en annan där som gör så att inte blocket/kuben flyger förbi så kommer du igenom.Ledsen om att jag skrev odetaljerat men det va en stund sen jag var där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 fattar ingenting.. d går ju inte, man har bara 3 kuber? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg