pirateconker Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Man kan spela som Giga bowser i det nya SSBB. Bowsers special attack är att transformera sig till Giga bowser fast jag tror att man bara kan vara honom i några sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord of dark Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Man kan spela som Giga bowser i det nya SSBB. Bowsers special attack är att transformera sig till Giga bowser fast jag tror att man bara kan vara honom i några sekunder. jag tro att man kan ha honom i typ 40sek-1min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Jag har 2 dumma frågor: vad är Action Replay? Vad är Gameshark? och svara inte på detta om ni tänker ge mig en massa brabbel att jag är dum och så tack i förskott för dom som förklarar. Redigerat 4 November 2007 av Enok90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag har 2 dumma frågor: vad är Action Replay? Vad är Gameshark? och svara inte på detta om ni tänker ge mig en massa brabbel att jag är dum och så tack i förskott för dom som förklarar.Dom är typ fuskmaskiner som typ ändrar om lite data i gamecubet(eller GC-cd:n) man slår oftast in koder för att få olika saker att hända, vissa säger att det är lite riskabelt men det händer nog inte så mycket kanske är 1 på 10.000 att det händer nått, finns säkert sidor som du kan beställa det från om du är intresserad. Googla bara! Och vadå dum? Hur kan man få reda på nått om alla vägrar svara? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Action replay och Gameshark är hacks i spelet, ja. Man slår inte koder som går att hitta på olika sidor, tror att det finns några på gamefaqs.com. Du kan köpa gameshark från webhallen.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Skinnpytte, vad snackar du om? Det finns många hemsidor med Action Replay koder, massa personer skapar nya koder hela tiden. Det är fortfarande personer som skapar nya koder till Twilight Princess som exempel. Finns säkert fortfarande några som försöker göra nya koder till Ocarina of Time, Majoras Mask, Super Mario Sunshine och andra jättegamla spel. Kollade på gamefaqs.com, hittade inga koder alls? Den officiella Action Replay sidan är skaparens: Codejunkies.com. Däremot är det en av de dåligaste sidorna eftersom det står koder som oftast redan finns från början. En av de bästa sidorna är www.arcentral.net som har ett forum där nästan alla skapar nya koder och lägger ut. Chansen att nånting händer med Gamecubet/minneskortet är faktiskt ännu mindre än 1 på 10.000, skulle säga 1 på 100.000. Haft Action Replay i snart 2 år, och inget har hänt pga AR. Den nyare versionen av Action Replay har inte bara koder utan dessutom Freeloader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Oj skrev visst lite fel "Man slår inte koder som går att hitta på olika sidorr" Menade "slår in". Och det om gamefaqs, jag måste ha blandat ihop den med nån annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 asså pung vad giga bowser suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 ja han är jätte kass :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebigJ Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 man kan inte vara giga bowser men man kan möta honom i event 51 och adventure om man klarar det inom 18 min på normal:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Man kan vara han med Action Replay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Öndigt att bumpa en nerlagt ch ammal tråd? ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg