nico Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Fler medlemmar = fler som kan vara med och betala ;) Trevliga uppdateringar, men vad händer med gruppens fm om gruppforumet går ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag tror dom försvinner :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jättebra uppgradering admin! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Fler medlemmar = fler som kan vara med och betala ;) Trevliga uppdateringar, men vad händer med gruppens fm om gruppforumet går ut? Försvinner gruppen så försvinner även FuskaMynten. Det står på donera-sidan därför: OBS! När du väl har donerat FuskaMynten så kan du aldrig få tillbaka dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Men admin jag fattar inte varför jag/gruppen måste betala 7000 fm för en förlängning på 25 dagar för mig som vip :o borde ju kosta 6500 eller nåt åtminstone? Redigerat 7 Januari 2007 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Oki, de kunde ju iofs ha gått till ägaren av gruppforumet eller nåt så det var inte helt glasklart... Varför kan man inte byta namn på ett gf föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Oki, de kunde ju iofs ha gått till ägaren av gruppforumet eller nåt så det var inte helt glasklart... Varför kan man inte byta namn på ett gf föressten? Det borde man ju kunna göra :D för kanske 1000 fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Oki, de kunde ju iofs ha gått till ägaren av gruppforumet eller nåt så det var inte helt glasklart... Varför kan man inte byta namn på ett gf föressten? Pga av tekniska skäl... Grunden är inte så bra om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Admin jag tycker att man skulle kunna köpa förlängning för 5000 med ett gruppforum med 50 platser för det är nästan omöjligt för mig att spara ihop till 7000 fm på 25 dagar :o I min grupp är vi ändå bara 27 medlemmar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Admin jag tycker att man skulle kunna köpa förlängning för 5000 med ett gruppforum med 50 platser för det är nästan omöjligt för mig att spara ihop till 7000 fm på 25 dagar :o I min grupp är vi ändå bara 27 medlemmar :( Om alla medlemmar (27st) bidrar så blir det 260 FM som varje får donera. Dvs 11 FM per dag... Är ni 50 medlemmar så blir det 140 FM per 25 dagar som varje medlem får bidra med. Annars om nån medlem är snäll så kan ju även gruppen förlängas med ett SMS om det nu är så extremt svårt och få ihop FuskaMynten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Mjo men nu är det ju så att alla inte donnerar alls men vissa väldigt mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Kan inte nån svara på min fråga? När man köper "fler användare" hur många fler användare får man då för det står inte! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.