FBK rulez Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 det är ny manga...har nån läst den isåfall vill jag gärna vet iaf den va bra?? PS.ge mig ingen varning för detta inlägg plz :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 det är ny manga...har nån läst den isåfall vill jag gärna vet iaf den va bra?? PS.ge mig ingen varning för detta inlägg plz :unsure: Jag hade gjort en exakt samma tråd för en vecka sedan! iallafall ja jag har sett animen. Favo Naruto the surprising ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 har det kommit ännu en ny manga? I såfall är det likt One Piece? För dwet är inte bra. Eller är det ungefär som Dragon Ball? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaara Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag har inte läst men jag har set det på datan det finns 71 delar det är tyyp som en långfilm óm man sätter ihop alla delar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 71 BÖCKER!!!!!! Och dem kostar 50 st eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 naruto kommer att komma ut ungefär som manga mania, de stod så i D.N.Angel på läsarbreven, elle va de nu heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaara Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 neeej!! 71 avsnit ett avsnit är 20 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firestorm Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Den e på japanska med engelsk text. Det skulle bli mobbat på svenska som det kanske kommer bli (Alltså mangan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Naruto är ett av de bästa mangorna jag läst ett tips läs den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firestorm Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Har mangan kommit ut i sverige ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Import killen.....IMPORT!! Ja den äger,Sasuke is sooo cool!! Kakashi too Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firestorm Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Orochimaru är bäst !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.