Enrico1 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 när jag ska ladda ner ett demo(dead rising) så efter en stund står de can't download dead rising - demo,vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Prova lite senare eller kolla dina familje inställningar (family settings). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 jag har stalt in family setting och jag prova i går kväll men den stannr på 1% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 har du itne fullt på hdd då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 nej,9,4 gb kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 strange strange strang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.